Followers

Saturday, January 1, 2011

01 / 01 / 2011

Assalammualaikum w.b.t...wah...........tarik nafas dalam-dalam semua, hembus perlahan-perlahan...hihi...Sedar ke tak lagi, kita da masuk tahun 2011???...sedar la kot kan...Cepat ja kan masa berlalu...dah 2011 da...em...Baie nak mulakan hari ini dengan semangat yang baru, jiwa yang baru, kehidupan yang baru, segala-galanya baru...orang kata anjakan paradigma la kan..hehe...tapi Baie masih yang dulu...maksudnya, macam korang kenal Baie la..hehe...Semoga kita semua berada dalam keadaan dirahmati olehNya...mulakan hari ini dengan niat yang baru...lupakan sejarah silam..orang selalu kata , tutup buku lama, buka buku baru..tapi Baie tak...Baie nak hari-hari sentiasa baru...maksud Baie, hari-hari ada perubahan dan peningkatan dalam diri...Ini kenalah berusaha kan..jika kita berusaha+cekal+atur strategi+berdoa+tawakal = BERJAYA!...insyaAllah jika niat kita betul dan dipermudahkan segala urusan kita olehNya...hihi..bermadah ya kau Baie..haha...Tahun 2011 jugak menyaksikan baie da berumur 22 Tahun!..haha...22 Tahun???...yaka..macam baru abis spm ja..ahhaha...tu la kan, pejam celik, pejam celik kejap ja..dulu kita mesti terfikir kan,bila la aku nak sampai umur 22 la, 25 la..aku dah jadi apa masa tu kan..ha. sekarang korang tengok la diri korang..dah sampai pun..hihi..Tahun 2011 juga akan Baie menambahkan lagi kasih sayang Baie kepadaNya...kepada keluarga Baie dan tak lupa juga kepada kawan-kawan Baie yang rapat dengan Baie..yang tak rapat bukan la tak sayang..sayang juga la..hihi...Love u all...very much...Azam baru???bukan tak nak tanamkan azam, biarlah ianya menjadi satu janji dalam diri..jika kita terfikir,azam tahun baru aku tahun ni apa ha?oit,tahun lepas nya ko da buat habis ka?...mesti tak kan..kadang kita hairan kan,365hari masih belum cukup ka nk tunaikan azam kita..Pada pendapat Baie,365 hari tu lebih daripada cukup, cuma diri masing-masing yang nak dan xnak ja..betul tak?hihi..yakin pada diri, insyaAllah kita boleh buat!..Malaysia Boleh..tak lupa juga Baie nak ucapkan Tahniah kepada skuad bola sepak negara yang telah berjaya membawa pulang Piala Sukuzi Aff..setelah kemarau tiada piala selama 14tahun dari Piala Suzuki Aff ni..Tahniah!..kami semua menyokong anda tak kira anda menang atau kalah, yang penting lakukan demi negara!..hhuuuiihh..semangat jugak Baie..ahhaa.. apa-apa pun Thanx for reading!