Followers

Thursday, September 23, 2010

Bosan?

Ayat yang di ajukan untuk Baie sendiri.Jika anda juga berasa sebagaimana Baie rasa pun bagus jugak..sama-sama bosan..Bosan sebab Baie da kekurangan wang..hehe..Hari-hari memikirkan bila la gaji nak dapat ni...Harap-harap sempat sebelum poket Baie betul-betul kering...uh!...kerja pun xdak wang...tu la, beraya sakan sangat,,,Selepas ini, Baie berazam tuk menabung tak kira di bank @pun tabung di umah...Moga-moga tercapai la hasrat tu...Kalau tak buat macam tu, sampai bila nak ada wang sendiri yang banyak kan...Hidup memerlukan duit...Duit diperlukan untuk hidup, tapi bukan segalanya perlukan duit...Sekarang Baie akan seimbangkan antara duit, kerjaya, hiburan dan kawan-kawan.Apa-apa pun, family diutamakan...InsyaAllah...Thanx for reading!

No comments: