Pages

Followers

Wednesday, July 27, 2011

Aku Stress Giler

Haaiipp..Baie bukan nak bagitaw yang Baie berada dalam keadaan stress...Tapi Baie, agak stress bila membaca blog yang stress..Stress jugak bila baca...haha..tq to STRESS sebab kadang-kadang berjaya buat Baie berada dalam keadaan stress..hihi...Kenapa Baie nak bagitaw tentang blog Aku Stress Giler ni...hurm..Sebenarnya Baie tertarik dengan cara blogger tersebut..Ianya tentang memberi tips untuk kurangkan stress..Tapi yang beri tips ni dari kalangan fans Aku Stress Giler..dan Baie salah sorang dalam pemberi tips tu!...yeay!!!...tq to Aku Stress Giler, kerana menunaikan janji untuk masukkan ke dalam blog tersebut..Walaupun ianya nampak macam "ala, sesiapa pun boleh buat macam tu...ia!..memang, tapi, Aku Stress Giler ni caranya walaupun nampak mudah, tapi blogger tersebut buat jugak!..itu tandanya blogger tersebut menghargai fans dia..hurm...baguskan cara macam ni...sebab tu Baie tertarik untuk memberi tips tu..hihi..Kalau korang nak tengok, tengok sini..Ok lah, Baie pun dah xda apa-apa nak kongsikan, sambung next time..Thanx for Reading!

No comments: