Followers

Saturday, January 14, 2012

Diluah Mati Emak, Ditelan Mati Bapa


Apakah masalah yang menimpa Baie??? Baie rasa Baie tidak memulakan masalah ini...Tolonglah jangan buat macam ni kat Baie, Baie rasa macam dianiaya..Baie sejujurnya terima seadanya, tapi mengapa buat kat Baie macam ni???Baie dah la hampir-hampir kemalangan, tapi Baie tak bagitaw sesiapa pun, sebab tak nak ada orang risau tentang Baie..Baie lebih risaukan orang lain dari keselamatan Baie sendiri...Baie lebih pentingkan orang sekeliling Baie...sebab apa??? Sebab Baie SAYANG! orang sekeliling Baie...Janganlah menganiaya sesama kita..Kita ni manusia biasa ja...Bila-bila Pencipta kita boleh buat sesuatu untuk membalas perbuatan kita...Jika DIA kata, jadi, maka jadi lah ia... KUN FA YAKUN.. Wallahulam...

(p/s:Aku sayangkan kau)

Thanx for reading!

No comments: