Followers

Tuesday, August 2, 2011

Lelaki Merokok

Lelaki merokok???Normal atau tidak???Normal la kot kan..Baie bukan nak cakap pasal normal atau tidak, tapi nak cakap pasal ketidak puas hati oleh perokok.Apa yang para perokok tak puas hati???Harga rokok naik???Harga rokok naik pun, rokok tetap belinya..ha,, ni simple ja para perokok tak puas hati...Cuba korang suruh para perokok tu, masa hisap rokok, suruh diorang pejam mata...Pejam mata??ha..cuba la suruh sapa-sapa yang hisap rokok sambil pejam mata, mesti rasa tak puas punya..hahaha...Sebab para perokok lebih puas melihat asap keluar dari mulut dari tidak melihat!..Tak percaya suruh buat la sampai habis satu batang rokok sambil pejam mata..Fakta ni!..wakakaa...

(p/s:Baie hisap rokok???)

Thanx for reading?

No comments: